sâmbătă, 18 septembrie 2010

De ieri,gata :)

Nu mai pot . Renunt . Predau armele, gata . Am ajuns la concluzia ca nu se poate purta o conversatie normala cu partenerul de langa tine fara ca unul dintre voi sa se simta jignit . Discutiile astea " serioase" ajung mereu la certuri . Numai. Gata. Nu mai incerc sa imi exprim nemultumirile sau sa incerc sa imbunatatesc ceva . Am citit un post pe un alt blog ( interesant apropo) cum ca femeile=dileme. De acord cu el , dar daca el nu intelege femeile , categoric eu nu mai inteleg barbatii , cel putin pe cel de langa mine. Femeile vor atentie , pentru ca da , ele asta vor: atentie. Vor sa se simta speciale , iubite , cele mai frumoase , cele mai etc...Personal , ca femeie , vreau sa ma simt respectata si sa ma inteleaga persoana de langa mine , dar uneori am senzatia ca vorbesc la pereti . Pentru ca ce mi se pare mie o problema , lui i se pare in regula . Sa mi se para mie prea mult ? E de studiat si treaba asta .

3 comentarii:

  1. Si crezi ca barbatilor nu tot asta isi doresc? :) Iubesti - accepti. Nu iubesti - inghiti o perioada, apoi pleci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia asta ar trebuii sa fie reciproca :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pana la urma ti-ai rezolvat problema?
    Eu da... pana la prima abatere cand schimb culoarea semaforului spre verde!

    RăspundețiȘtergere