luni, 20 septembrie 2010

Sunt din alt film...

...sau am prea multe filme-n cap ? Am auzit despre mine in ultima vreme o parere unanima , cum ca as fii devenit prea aroganta. Cred ca persoanele astea de pe langa mine au inceput sa ma cunoasca din ce in ce mai putin ...sau poate am devenit aroganta ? Pur si simplu , nu mai suport idioti pe langa mine , ce nu sunt in stare sa articuleze 5 fraze si atunci cand nu mai au nicio explicatie injura . Nu mai suport "hobby-urile" astea ale generatiei . Din ce in ce mai multi sparti , la varste tot mai fragede si din ce in ce mai multe fete se cred femei la 14 ani . Nu mai am rabdare sa mai dau explicatii cu atat mai putin sa cer. Sincer explicatiile mi se par discutii foarte penibile...nu au niciun rost . Probabil pentru ca am dat mult prea multe la viata mea , chiar daca nu isi aveau rostu`. La 18 ani ma gandeam ca pana la 20 de ani o sa fac ceva de care o sa fiu mandra . Acum la 20 de ani ma gandesc ca pana la 25 de ani poate chiar o sa realizez ceva . Incerc sa renunt sa mai imi fac planuri ca de obicei niciunu` nu imi iese . Mi-au disparut tot mai multi prieteni de pe langa mine si nu gasesc nicio explicatie pentru lucru` asta . Poate i-am ales eu prost...poate ??? Singurul lucru pe care mi-l doresc in viata asta este sa apuc sa petrec cat mai mult timp cu familia mea . Asta e cu siguranta un film , pentru ca familie nu mai am de mult . E un concept strain pentru mine asta , si am realizat asta abia la 18 ani cand tot in ce mai credeam s-a prabusit . Nu ma incalzesc banii desi multi imi scot ochii cu treaba asta , pana si persoana de langa mine . Nu ma incalzeste faptu` ca locuiesc singura in propria mea casa. Singuru lucru care m-ar incalzii ar fii sa imi vad parintii cat mai des...Persoana de langa mine imi alunga multe dintre frustrari atunci cand are timp sa ma asculte si nu e ocupat sa se planga sau sa se consume pentru alte lucruri . Inchei aceste frustrari cu o recomandare muzicala : Liquid - Orlando Dawn ( Agnelli & Nelson Remix)

6 comentarii:

  1. Tinerete maica, tinerete! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. când prietenii dispar, realizezi defapt că nu erau prieteni

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca da ...asta era de fapt :) . "Prietenii " nu sunt prieteni .

    RăspundețiȘtergere
  4. asculta paraziti "si ai grija prietene..ca prietenii nu;s prineteni" ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Cred ca persoanele astea de pe langa mine au inceput sa ma cunoasca din ce in ce mai putin ...sau poate am devenit aroganta ? Pur si simplu , nu mai suport idioti pe langa mine , ce nu sunt in stare sa articuleze 5 fraze si atunci cand nu mai au nicio explicatie injura"

    Si eu - si eu!

    RăspundețiȘtergere