marți, 28 septembrie 2010

Fara chef.

N-am chef sa fac nimic. Nici macar sa mananc sau sa beau apa sau sa fumez , mdaa am cateva zile de cand am lasat-o moale cu fumatul si nu stiu de ce , dar cred ca e un lucru bun , adica de la un pachet am ajuns la 4 , 5 tigari pe zi , nici alea cred . In rest , tot la fel sunt , fara chef , fara un drum drept , fara nicio idee despre ce am sa fac mai departe , nehotarata daca sa imi continui studiile in alta tara. Sunt scarbita de tot ce se petrece cu mine , de tot ce se petrece in interiorul meu . Sunt scarbita de fetele astea cu aere de mari doamne si fake-uri , sunt scarbita de baietii ce cred ca pot avea orice femeie isi doresc , sunt scarbita de prostia unor oameni , si in general nu mai imi place nimic . Da sigur , cred ca este o pasa proasta dar dureaza de ceva vreme . Mi-as dori sa plec undeva 3 zile sa imi limpezesc gandurile sa vad ce am de gand sa fac si sa ma gandesc ce as mai putea cere de la viata asta . Vreau undeva in Amsterdam si nu sa ma droghez ci sa ma plimb pur si simplu pe strazile alea minunate ( bine o prajiturica nu as refuza-o) sau in Venetia . Oh , Venetia e superba. Si mi-ar placea sa pot pleca cu persoana din viata mea , da el nu isi doreste nimic , nu are planuri , nu ii place sa calatoreasca, nu prea mai avem nimic in comun in afara de lucrurile ce ne leaga , bine nici nu cred ca aveam ceva in comun , ca el zicea zilele trecute ca este de parere ca noi doi nu suntem facuti unu pentru altu , ma rog . Nu stiu ce e cu mine , sincer , nu am fost niciodata asa . Imi doresc sa cunosc oameni noi , sa traiesc experiente noi , sa fac ceva de care sa fiu mandra , sa plec , sa calatoresc , sa ma distrez . Am 20 de ani si simt ca am viata unui om de 40 . Poate pentru ca am trecut si prin multe chestii si imi doream putina liniste si acum ca o am ...ahh nici eu nu stiu ce vreau . O sa stiu cand o sa apara ceea ce vreau sau cand o sa ma hotarasc . La dracu` sa ma ia , ca lucrurile n-ar trebuii sa fie asa complicate ...sunt scarbita pur si simplu . Vreau la Barocco Bar, asta cred ca vreau :)) !

16 comentarii:

  1. Poti veni la Barocco pe 9 octombrie cand pun eu muzica. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi go for it, girl! Nu mai sta! Fă ce-ști dorești, în final cu asta rămânem din viața asta de kkt, cu amintirile...........

    RăspundețiȘtergere
  3. @ unuplusdoua Adica pe 9 , intr-o sambata nu ? Cand e si evenimentu ala mission nu ? O sa vin sa stii .
    @ Goddess Mersi pentru sfat . Am ajuns si eu la concluzia ca asta trebuie sa fac . Am lasat mereu pe altii sa decida pentru mine .

    Atuni Barocco Bar sa fieeeee :)) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca pe 9 sunt 2 evenimente mai importante:
    - Paul Kalkbrenner in Kristal
    - Jeff Mills, Miss Kittin si SIS la Arenele Romane

    Evenimentul organizat de prietenul meu dureaza de pe 09.oct.2010 incepand cu ora 22 pana pe 10.oct.2010 la ora 04.00.

    Daca vrei mai multe detalii, mail me! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu de kalkbrenner stiam ca e pe 8 , in fine . Mi s-a cam luat de astea . Vreau undeva relax . :)

    RăspundețiȘtergere
  6. I feel you!
    Peste 3 saptamani decolez la mare in weekend... daca vrei, te iau cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai ce faci la mare ? . Tuuuu mi-ai dat add pe facebook nu ? :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-am dat???

    Nu stiu, eu dau cam in masa add-uri pe acolo pentru ca vreau sa ma promovez cat de cat.

    Asa ca tot ce e posibil. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ps: detalii cu marea... alta data. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Relax... You'll read about it later...
    Ce chat am facut... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Da , la asta ma uitam si eu . :)) ! Te promovez eu pe facebook , iti promovez afisele alea :)) !

    RăspundețiȘtergere
  12. o iesire undeva pe 3 zile e o solutie ideala pentru perioade de genul...cand nu am directie,chef, plictis si alte cele plec undeva in week end ..nu conteaza unde, conteaza sa plec..
    sper sa-ti revii repede.te am pupat de la Arad ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @piti Si eu sper sa imi revin curand , ca incep facultatea si am planuri mari , dar la cum ma cunosc sigur o sa imi revin repede ...Te-am pupat si eu :*

    RăspundețiȘtergere