joi, 7 octombrie 2010

Nu am timp.

Am racit foarte , foarte , foarte rau . Nu am avut nici net in ultima saptamana si m-am si dus doar o zii la facultate , vre-o 7 ore...in rest , gripa m-a tinut numai in pat . Da-i cu nurofen , trachispet , deacasept , bixtonim , paracetamol , ah si desigur antibiotice odata la 6 ore . Maine cred ca scap de ele , vorba mamei " Trebuie sa beau si eu un sprit sambata seara " . Sper sa vad si eu meciul undeva ok si pe urma sa ma car pe undeva pe afara . Asta , desigur daca imi trece raceala . Ziceam ca numai am timp , da nu mai am . Am ore foarte multe pe la facultate si cred ca o sa ma si angajez de saptamana viitoare , sau o sa colaborez :)) ! Plec dimineata si ma intorc seara acasa ...E un program agitat si imi place , mai uite de chestiile care ma enerveaza . Sanatate mie multa ! O toamna frumoasa voua...:)

4 comentarii:

  1. Sanatate maxima!

    O veste trista: evenimentul de sambata s-a amanat... anulat... dracu' stie. Ideea e ca sambata nu se mai tine nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Insanatosire grabnica. Vezi ca ai uitat de-o pastila! ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. multa sanatate si insanatosire grabnica...si mie mi-a dat tarcoale o gripa dar am refuzat-o politicos pentru moment ..:*

    RăspundețiȘtergere