miercuri, 13 octombrie 2010

Refuz la drama.

Toamna cred ca e anotimpul depresiilor. Cred ca toamna creste rata sinuciderilor, o sa caut pe net sigur treaba asta . Am avut o zii oribila azi , care s-a incheiat cu o reculegere . Zici ca-s mai rau ca Dalalai Lama , n-am vazut asa ceva . Ma gandeam ca viata mea e o telenovela de prost gust . Da zau , ca e . Dar nu imi consider existenta o drama si nici nu stau sa insir lucrurile care mi s-au intamplat in cei douazeci de ani de existenta mediocra ca mi se pare patetic , dar am avut destule credeti-ma. Nu , nu sunt o drama , refuz la drama cum ar zice Cumicu. Si ce daca am suferit 10 ani din viata? Si ce? Nu e tragic ca n-am avut parte de tot ce mi-am dorit, tuturor ni se intampla asta. Chestiile astea , pe bune mi-au intarit caracterul, m-au ajutat sa vad javrele din jurul meu si am fost capabila sa iau unele decizii ce mi-au schimbat ulterior viata . Da puteam sa scriu acum dintr-o cafenea de pe malul Tamisei , dar am ales sa scriu din casa mea din Drumul Taberei , Bucuresti ( na ca am dezvaluit si unde stau). Da puteam sa fiu singura , sa nu mai dau explicatii , sa stau cu cine am chef , sa fac ce am eu chef fara sa implic pe nimeni , dar am ales total opusul. Nu stiu sa va spun insa daca e un lucru bun sau rau cert e ca in fiecare zii aflu. Ma intreb , de ce stau si imi pierd timpul cu certuri?De ce ma enervez cand nu e cazul si de ce , dar mai ales DE CE las de la mine mai mult decat e cazul ? Daca a-ti trecut prin asta va rog , m-ar ajuta un sfat.E bine sa nu simti nimic cand de fapt ar trebuii sa simti caldura , fericire si alte chestii de le scriu astia prin reviste? E bine sa nu te mai miste absolut nimic din ce se intampla in jurul tau ? O fii , nu stiu . La finalul reculegerii am ajuns la concluzia ca ma lamentez degeaba , dar absolut degeaba . Viata mea va decurge ca si pana acum , doar daca nu se intampla ceva pe parcurs. Imi e dor sa escaladez , sa fac scufundari , sa sar cu coarda, sa beau vodca cu redbull ,sa dansez pana la epuizare , sa cant , sa strig din toti plamanii . Imi este dor de tata , imi este dor de mama , imi este dor de familia mea . Imi este dor de fratele meu .Imi este dor de fratele meu decedat. Imi este dor de Danuts , de baietii de la Victoriei. Imi este dor de Elena , de viata de liceu. Nu e bine sa traim cu regrete , chiar deloc. Nu e bine sa ne enervam si sa ne certam pentru ca oricand se poate oprii pagina ...Mi-am trait fiecare zii , fara exagerare cu gandul ca maine o sa mor . Si daca intr-adevar mi s-ar intampla intampla ceva nu as avea niciun regret..Ah ba da unul . Nu am ajuns in Serbia .Dar hai sa nu exageram atat de mult. Mi-am propus sa fiu cea mai buna anul asta in absolut orice si o sa imi iasa . Si ce daca sunt aroganta? Nu ma intereseaza parerea multora si nici a ta nu ma intereseaza , pe bune. Inchei postul intr-o nota de veselie si va urez un weekend frumoss , v-as trimite la parazitii la concert , dar nu mai imi plac . O seara frumoasa.

3 comentarii: