miercuri, 3 noiembrie 2010

Jenant. Deprimant. Sa ne fie rusine !!!

Postul asta este refularea unui student din Romania in anul 2010. Nu mai pot sa vad atata nepasare in jurul meu. Ma doare cand vad batrani pe strada care cersesc , fete de 14-15 ani orbite de dintii de aur ai bosorogilor libidinosi , copiii bolnavi grav , dar care din pacate nu s-au nascut cu numele de Udrea , Basescu , Boc &co. Ma doare ca am inghitit odata la 4 ani minciunile celor ce ne-au condus sau ne conduc . Ma doare ca au murit atatia compatrioti in decembrie 1989 pentru visul unei democratii , iar noi urmasii ne-am trezit intr-un capitalism care exista doar in teorie. An de an ne lasam mintiti si orbiti de procente , promisiuni , legi care exista de asemenea doar in teorie . Ma doare ca imprumutam sarbatori de la americani cand avem sarbatorile noastre crestine . Ma doare ca numai avem niciun reper , nimic care sa ne motiveze. Ma doare ca banii mei , banii vostrii munciti se duc in burtile parlamentarilor si pe gentile curvelor, pentru ca doamna Elena Udrea sunteti o curva ! Ma doare ca ne uitam ca prosti si inghitim orice scandal de pe la televizor , si suntem lipiti de ecran daca apare vre-o bomba sexy , miss , diva etc .Refuz sa cred ca asa sunt romanii . Asa sunt pentru ca asta le dati . Ma doare ca merg la facultate si profesorii mei nu isi mai dau interesul .Ma doare ca trebuie sa studiez Economia altor tari si ca luam ca repere alte tari , pentru ca in Romania nu exista economie , poate doar cea subterena. Sunt inca oamenii care isi doresc o schimbare si care imi impartasesc opinia , dar nu sunt bagati in seama . Ar trebuii sa ne fie rusine ca an de an ii comemoram pe cei cazuti la datorie , dar ne batem joc de memoria lor prin faptul ca inghitim tot ce ni se da. Sa ne fie rusine ca nu am reactionat atunci cand bebelusii de la maternitatea Giulesti au ars de vii. Sa ne fie rusine ca toleram tiganii si acceptam sa ne fure , sa ne faca de ras si sa se dea Romani . Ar trebuii bagati in aceleasi lagare pe care le folosea Ceausescu pentru cei impotriva sistemului . Ar trebuii sa ne fie rusine ca am ajuns sa ne dorim sa mai existe unul ca el , sau sa afirmam ca era mai bine pe vremea lui . Spuneti-le asta celor care au fost torturati in inchisori sau copiilor celor care au murit in acele inchisori . Sa ne fie rusine ca nu reactionam si privim pasivi la tot ce se intampla . Sunt convinsa cu numai exista bani la bugetul statului pentru ca i-ti furat voi pe toti . Stiu ca nu au de unde sa ne dea bani pentru ca domnii acestia care ne conduc nu au notiuni financiare sau economice. Sa ne fie rusineee , ca acceptam sa fie elaborata nu neaparat promulgata , o lege a educatie sinistra care implica politicienii in conducerea facultatilor si restrictioneaza tot mai mult folosirea limbii romane in ardeal . Pai Hotilor , jegosilor , tampitilor ...voi astia care a-ti facut legea asta , va cunoasteti istoria propriei voastre tari? Stiti cat au avut de patimit romanii pe vremea imperiului austro-ungar? Vreau cand ma duc in harghita sa vorbesc limba mea ,pentru ca nu ma duc in Ungaria ma duc pe teritoriul tarii mele . Sa va fiee rusine dar mai ales , sa ne fie rusine noua , studentilor , tinerilor ca nu ne gandim sa schimbam ceva in tara noastra . Stiu ca si in alte tari este greu , si la ei se fura ( dar cu bun simt ) insa ei au ceva ce ROMANIA a pierdut de mult , spiritul nationalist . Ne vindem celui care ofera mai mult si asta e trist . Imi e rusine ca accept palma dupa palma de la statul roman fara sa le dau foc pentru ca asta ar merita . Imi e rusine ca imi doresc sa plec in alta tara sa imi dezvolt potentialul , da imi e rusine ,pentru ca iubesc Romania . Aici m-am nascut , am crescut si imi doresc sa imi cresc si copiii aici sa le spun si lor cine a fost A.I.Cuza, Stefan cel Mare ,Mihai Viteazu,Mircea cel Batran , Carol I , Regina Maria , Corneliu Zelea Codreanu , Ion Antonescu ...sa le spun ca 1000 de oameni au murit pentru ceva , au reusit ceva prin moartea lor . Nu vreau sa promovez prin acest articol violenta , sau sa instig la o noua revolutie ( oricum tip in tacere , nu ma aude nimeni ) vreau doar sa deschideti ochii si sa va cereti drepturile . Nu suntem lasi. Romania nu e un popor de lasi . Suntem dezorientati , obositi , tristi si satuli . Haideti sa nu mai fim patrioti doar pe `net , pe hartie sau prin vorbe ...haideti sa incercam sa facem ceva , sa deschidem ochii , sa protestam si sa nu mai fim condusi de promisiuni false. Spiritul romanesc NU a murit si NU e de vanzare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu