luni, 1 noiembrie 2010

Leapsa .

Am primit leapsa de la tovarasul 1+doua mi s-au parut unele intrebari interesante asa ca o sa raspund, nu imi place sa ma lalai cu raspunsurile , deci o sa fiu cat se poate de concisa:D

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. tu ce alegi si de ce?

Bataie .

2. 3+4= 5 este posibil?
Da normal , -2

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si ti.ar spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Da. Imi e lene sa dezvolt , dar raspund daca ma intrebati de ce

4. Spui intodeuna adevarul?
Da . E cel mai mare defect al meu .

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face, de retinut e ca de nu faci acel compromis sa zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?

Compromis . Vreau sa il vad si eu pe ala care nu a facut niciun compromis in viata lui .

6. Ai inselat, furat vreodata?

Da ( furat)

7. Ce parere ai despre zicala: ¨Creaza unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc¨

Complet de acord.

8.Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? daca da care a fost aceasta.

Sunt sigura ca s-a intamplat dar nu imi aduc aminte :-? Nu a fost asa negativa cred :))

9.Esti in situatia de a decide, intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Sacrific 1 milion de tigani pentru 5 miliarde de oameni normali , dar nu sacrific 1 milion de oameni normali pentru 5 miliarde de tigani.

10.Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?

Habar n-am.

11.Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

Nu as inchiria/vinde prietenul pentru nicio suma.

12.. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?

Nu.

13.Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?

Vineri , my boyfriend:D

14.Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. cum reactionezi?

Nu fac nimic . Inchid usa cu lacatu , deschid gazele si le dau foc.

15.Ce as face daca ai fi gunoier?

As strange gunoaie

16.Dai bani la cersatori?

Din cand in cand

17.Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

Pai as petrece aceste 24 de ore cu familia , prietenii , prietenul ..macar murim impreuna.

18.Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai goaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea, trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Cam idioata intrebarea asta . Normal ca l-as bate pe ala non-stop sa ies :)

19.Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai goaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune la toti. Acel secret daca s-ar afla ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

Nu am secrete groaznice :)

20.O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.

Nu-l cunosc personal , imi place cum scrie , are ghinion la femei , are multa rabdare daca a stat sa dea raspunsuri kilometrice la intrebarile astea...mi se pare amuzant . Sunt 50?

2 comentarii: